• Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji/dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

 

3. Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

 

4. Wysyłka

 

Kapsułowy Butik

ul. Wąska 7

64-115 Wilkowice

 

lub do paczkomatu:

WKX03M

ul. Lipowa 123

64-115 Wilkowice

 

na numer tel.: 605 409 289 oraz adres e-mail: kontakt@kapsulowybutik.pl