Darmowa dostawa do punktu DPD od 399 PLN
-
Reklamacje i zwroty
W celu złożenia reklamacji/dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
4. Wysyłka
Kapsułowy Butik
ul. Wąska 7
64-115 Wilkowice
lub do paczkomatu:
WKX03M
ul. Lipowa 123
64-115 Wilkowice
na numer tel.: 605 409 289 oraz adres e-mail: kontakt@kapsulowybutik.pl